سلام توخدابه اون خانومی که میگه ۴۱سالگی حامله شده. بگین. خداخییییلی دوسش داره که این نعمت بزرگ رو بهش داده .. منم ۴۰ سالمه پارسال باردارشدم. بعداز۱۵سال که بچه آخرم ۱۵سالشه . نمیدونید خدا همه دنیا رو انگاربه ماداده. بقول بچه هام زندگی قبل ازاین نوزادم چطوری بوده. . حاج آقا اینقدر دخترم شیرینه. اینقدر عشق توزندگی مااومده. بااینکه وضع مالیمون خیلی ضعیفه. سرهرکدوم بچها چقدردکترمیرفتم تابچه دارشدم . این دُرّ گرانبها تو سن بالا که موهای سرم سفید شده بهم داده. خیلی عزیزه. همون بینهایت دوستش داریم😍😍😘 اینقدر داشتن نوزاد تو خونه برکت. آرامش میاره. کاش بیشتربچه داشتم. اگرعقل الانموداشتم بیشتر تلاش میکردم. ودرمان طب اسلامی انجام میدادم که بچه بیشترداشته باشم. بهش بگین. خیییییلی خدا دوستش داشته. که تو. سن ۴۱سالگی. دوباره داره مادرمیشه . من باتمام وجودم. دارم درک میکنم وزندگی میکنم با لحظه لحظه. وجود دختر نازنینم. دلم میخواد روزها طولانی تربشه و بیشتر ازکوچولوبودنش لذت ببریم . 😍😍😍😍
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام استاد حسینی ممنونم بابت اینکه چشم مارانسبت به دین ودنیاباز کردین زندگی من به دوقسمت تبدیل میشه قبل ازاینکه با گروه تنهامسیر اشنابشم وبعد ازاون
میخوام به خانمی که به طور خداخواسته باردارشدن صحبت کنم من هم دوتابچه آخرم راهمین طور بود الان ۸و۵ساله هستن و۴تابچه دارم پسر کوچکم که الان ۵سالشه عصای دستم واز تابستون که دچار تومور مغزشدم وناتوانم بعداز مادرم حسین کوچولو ازهمه بیشتر بدردم میخوره باشروع مدرسه هاهمه میرن مدرسه واقعا تنهانیستم وهمه کاربرام می کنه خداراشکر میکنم به خاطر وجودش وقتی برای بار چهارم باردارشدم نزدیکترین فامیل مسخره ام میکردن وچه قدر به خاطر حرف بقیه ناراحت بودم من خودم تک دخترم وخواهرندارم واقعا سخت بود برام یک روز دراوج سختی بنایی وقتی همسایه جدیدمون اومده بود ومن ازجلوی درخونشون ردشدم دیدم ۴تابچه داره آنقدر زوق زدم توی مغزم هزاربارگفتم خوشبحالشون چون بچه هاجفت بودن وخدابرام خواست وپسرم بهم داد من میگم هروقت بوده آرزوی این پسرراداشتم که خدابهم داده شماهم به حکمت خدااعتمادکنید ببخشید اگه طولانی شد
تنها مسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام
سلام منو به همه خانم های که در سن ۴۰ سالگی به بعد دوباره فرزند دار شدند برسونید وبگید که خدا خواست دوباره خونه شما پر از فرشته بشه
خودتون رو محروم از این همه مهربونی خدا نکنید
مردم ونظرشون مهم نیستند مهم دل اقاجانمون امام زمان عج هست
برای ما هم دعا کنید
که خونه ما هم پر از فرشته بشه
تنها مسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام
خواستم در مورد این کلیپ آخر که طمع ات رو بزار کنار، نظر بدم
من خودم 24سال پیش وقتی تو سن 17 سالگی ازدواج کردم، همسرم هزارتا خوبی داره
فقط یه نقص جزئی (چندتا از انگشت دست چپ رو نداره) داره
همه فامیلا و دوستان و آشناها تا من یا خونواده ام رو میدین، میگفتن حیفه تو، تو خیلی سرتری
طلاق بگیر و این حرفا
من همون موقع، با سن کمم، فقط از خدا و امام زمان کمک میخواستم که حرفای اونا روی من تأثیر نزاره
از همون موقع میگفتم این افراد، شاگردای شیطانن
خیلی روی من فشار بود و اذیت میشدم
میگفتم هیچوقت نمی بخشمشون
و سعی کردم ازشون فاصله بگیرم
حتی از خواهرم یا خاله که با این حرفا عذابم میداد
همیشه حالم رو خراب میکردن و دائم گریه میکردم
تو رو خدا به جوون ها این حرفا رو نزنید
حق الناسه
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
❇️🔸 برای سریع تر شدن روند ثبت نام میتونید هزینه هر کلاسی رو که میخواید به یکی از این کارتها واریز کنید و فیشش رو برای ادمین مربوطه بفرستید تا لینک کلاس براتون ارسال بشه👇
۶۰۳۷۹۹۷۵۸۷۱۹۳۸۳۱
۶۰۳۷۹۹۱۶۴۶۸۵۳۴۳۶
۶۰۳۷۹۹۸۱۴۲۵۶۲۶۹۲
۶۰۳۷۹۹۱۵۵۴۱۱۰۲۰۹
۵۸۵۹۸۳۱۲۱۱۱۴۷۲۴۳
۵۰۲۹۰۸۱۰۶۰۶۷۴۱۴۶سید محمد باقر حسینی روش بزنید کپی میشه👆
☑️این همان زنی است که نگذاشت امام زمانش گُم شود!
🔹از مادر سردار شهید حسن باقری پرسیدند:چه شد که پسری مثل حسن آقا تربیت کردید؟!
گفتند: نگذاشتم امام زمان (عج) در زندگیمان گُم شود.
🔹زنان ایرانی با همین سادگی و حجاب سنتی و حتی بدون مدرک آکادمیک چنان خدمتی به مردم آزاده جهان کردند، که صدها دانشمند ، به گرد پای آنها نخواهد رسید.
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اشکها و نالههای یک مادر انگلیسی از وحشت، تجاوز و خون در لندن!
🔺هرکسی را که میشناسم چاقو خورده است!
🔹دولت ما را به حال خود رها کرده من واقعا برای فرزندانم میترسم، پسری ۲۲ ساله دارم و دارم التماسش میکنم که از کشور برود. مردم، دوستان، خانوادههای ما دارند کشته میشوند. من بدون همراهی یک مرد از خانه بیرون نمیروم. آنها در پارکها مورد تجاوز قرار میگیرند. استارمر، اگر صدای من را میشنوی، لطفاً کاری بکن من وحشتزدهام، این ماهستیم که در خیابانها کشته میشویم.
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
خدایا شکرت بابت این معجزه اللهی یعنی اقتدار دهی ؛خدایا از این که روزیم قرار دادی که بتوانم نیاز یک انسان را برطرف کنم ممنونم ؛رضایت تو خدای مهربانم یعنی همه ی دلخوشی ها🌱💕
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام و ادب خدمت استاد محترم.خواستم تشکر کنم از کانال خوبتون.به خود من خیلی کمک کرده و میکنه،چند شب پیش که موضوع اقتدار مرد رو پیش شوهرم کردم خیلی خوشحال شد یه حس غروری تو چشماش دیدم واقعا دین مون چقدر کامل و زیباست چقدر قشنگه خدا،به فکر همه چیز و همه کس هست در بهترین حالت ممکنش.خداروشکر که دین مون اسلامه.چقدر خدا بهمون لطف کرده که تو ایران عزیز به دنیا اومدیم چقدر همه چیز زیباست...
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
سلام در رابطه با اون خانم بزرگوار که گفتن ناخواسته حامله شدن باید عرض کنم که خانم عزیز خود خواسته بهتر یا خدا خواسته چه بسا ما بخواهیم بچه دار بشیم ولی از نظر زمان وموقعیت به صلاح ما نباشه ولی خدا خواسته اسمش روشه یعنی خود خدا خواسته که این اتفاق مبارک بیفته منم تو سن ۴۱ سالگی یه دختر نازنین خدا خواسته به دنیا آوردم که با اومدنش بزرگترین مشکل زندگیم که اعتیاد شوهرم بود خدارو شکر خاتمه پیدا کرد وشوهرم ترک کرد دختر بزرگم که اون موقع ۱۵ ساله بود واصرار زیاد داشت که بچه باید سقط بشه الان نفسش به نفس زهرا جون (دختر کوچکم)بنده ودنیایی داره با خواهرش ببخشید طولانی شد
🔸تنهامسیری شوید👇
http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5