سلام خسته نباشید خدمت حاج اقا. باید یک اعتراف کنم که من اصلا اقتدار نمیدونستم چی هست با اینکه شوهر من اعتیاد داره و خیلی عاشقم هست و همیشه دستام و صورتم بوسه میزنه . و من هنوز به خوبی نمیتونم اقتدار بدم بهشون ولی همینکه ارامش دارم رو مدیون حاج اقا میدونم انشاالله که برامون دعا کنن که همه زندگیها ختم به خیر بشه الهی امین
🔷@IslamLifestyles
❌ مغالطه خطرناک «نه به حجاب اجباری»
💡 اگر شما از جمله افرادی هستید که شعار «نه به حجاب اجباری» سر میدهید و معتقدید که حجاب و بیحجابی یک امر اختیاری است و با اجبار نمیتوان مسئله #بیحجابی را علاج کرد، باید لوازم آن را نیز بپذیرید. مثالهای زیر را با دقت مطالعه فرمایید.
⚠️ دزد با شعار «نه به پاکدستی اجباری» میتواند اموال شما را سرقت کند.
⚠️ قاتل و جنایتکار با شعار «نه به حُسنمعاشرت اجباری» میتواند شما را مجروح کند یا به قتل برساند.
⚠️ متجاوز به عنف با شعار «نه به پاکدامنی اجباری» میتواند به #فرزند و #ناموس شما تجاوز کند.
⚠️ #غاصب و #اختلاسگر با شعار «نه به حلالخوری اجباری» میتواند اموال مردم و شما را غارت کند و به تاراج ببرد.
⚠️ #اشرار کشور با شعار «نه به قانونمداری اجباری» کشور را دچار هرج و مرج و ناامنی کنند.
❌ و در مقابل شما باید بپذیرید که تمام این امور اختیاری است و با اجبار نمیتوان جلوی آنها را گرفت.
✅ شعارها و استدلالهای فوق همه مغالطه و از یک سنخ و بسیار #خطرناک هستند. لذا باید با رعایت مسئولیتهای فردی و اجتماعی (رعایت و اجرای قوانین و امر به معروف و نهی از منکر) نسبت به امنیت و آرامش جامعه مسئولیتپذیر باشیم و جلوی هرج و مرج و #ناامنی را در کشور بگیریم.
🔷@IslamLifestyles
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای همین درک بالات عزیز مصر شدی😅👌
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔷@IslamLifestyles
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ زندگی با ذکر خدا خیلی فرق میکنه...
🌷 @IslamLifestyles
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا مظلومین و مسلمانان سودانی رو از شر اماراتی های صهیونیست نجات عنایت بفرما...
واقعا شرایط دردناکی رو سودانی ها دارن تجربه میکنن... همش به جرم حمایت از ایران...
🔺🔺🔺🔺
🌷 @IslamLifestyles
سلام
من یه خانم پنجاه و چند ساله ام
که سن ۴۰ سالگی آخرین فرزندم به دنیا اومد
دوتای اولی پسر بودن و این آخری دختره
از این که دیگه بچه دار نشدم خیلی خیلی
خیلی ناراحتم
دخترم عاشق بچه س
بارها و بارها به خاطر این که یه خواهر نداره گریه کرده و از من و پدرش گلایه کرده
واین براش شده بزرگترین غصه زندگیش،
بارها اشک منو درآورده و به خاطر تنها بودنش گریه کردم
چون دوتا برادراش خیلی از خودش بزرگترن،
نمیدونین من چه مشکلاتی رو به خاطر تنهایی دخترم تحمل میکنم😭😭
اگه از من بپرسند بزرگترین اشتباه زندگیت
چی بوده میگم
این که کم بچه آوردم و دیر به دیر وبا فاصله زیاد بچه آوردم
کسانی که بچه زیاد دارن توی فامیل داریم واز نزدیک شیرینی زندگیشون رو میبینم
و حسرت میخورم
بچه هاشون هم با ادبن،هم مستقل و توانا
هستن،هم صالح و باهوش و نمونه وهم مایه افتخار پدر و مادرشون
🌷 @IslamLifestyles
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
💠 فضیلت سوره واقعه
🔷 @IslamLifestyles
خیر.
✅ تقوا یه سبک زندگی هست...
یه سبک زندگی بسیار متفاوت و البته لذت بخش و هیجان انگیز...
تقوا یعنی خودت یه تنه بزنی به دریای اتفاقات زندگی و از همه موفق تر بشی😊❤️
🔷 @IslamLifestyles
سلام وقت بخیر خدمت شما و آقای حسینی خواستم در مورد حجاب ی چیزی بگم از وقتی آقای حسینی فرمودند با بی حجاب یا بد حجاب ها با مهربانی رفتار کنیم سعی میکنم من همینطور باشم باهاشون هر وقت پشت فرمون میشیم و دختری بد حجاب از جلوم میخاد عبور کنه میایستم و با مهربونی میگم بفرما و اونم لبخند میزنه و خوشحال میشه و وقتی حجاب منو میبینه روسریشو میاره جلو این خیلی برام جالب بود گفتم با شما هم در میون بذارم
🌷 @IslamLifestyles
اگه کسی تونست این جمله رو توضیح بده:👇🏼
🔴 وقتی تقوا نداشته باشی، یه روزی به خاطر تمام خوبی هایی که به دیگران و خودت کردی از همه انتقام خواهی گرفت....
من فکر میکنم همه ما گرفتار این مشکل هستیم....!
سلام وقت بخیر
اول که خوندم گفتم چرا اقای حسینی میگن همه ما گرفتار این مشکل هستیم
من که گرفتار نیستم
یکم فکر کردم دیدم نه واقعا گرفتارم😔😢😭
به برادر زن برادر جاری مادرشوهر حتی پدر ومادر همسر وبچه که حتی خیلی از محبت وخوبی هامون غریضی وخدادادی هست اصلا نمیتونی با بچه ت یه جاهایی غیر اون رفتار محبت آمیز رفتاری کنی
ولی خدا نکنه از یکیشون بدی ببینی
چنان با منت همه خوبی هاتو جلو چشمشون میاری که طرف میگه کاش
هیچ وقت خوبی نمیکردی ولی اینجورهمه رونمیزدی خراب کنی اصلا روح و روانم وداغون کردی اینقدر منت گذاشتی
بس این رفتارها از سر عشق ومحبت واحترام نبوده
از سر ضعف بوده
ازسر ناچاری بوده
از سرترس بوده
ازرو عادت بوده
بخاطر هرچی که بوده ارزش نداشته
ارزش یه کارخوبی یه محبتی وقتی مشخص میشه که خالص باشه وفقط برا معبود باشه
بدون هیچ چشم داشتی
یعنی وقتی طرف مقابلم باهات بد شد
تو بازم خوب باشی وحرف ها ورفتار طرف مقابل روح وروان تو بهم نریزه
ما تا کسی بهمون بدی میکنه افسرده میشیم
میگیم عجب دنیایی شده خوبی نیومده
بی چشم ورو قدر نشناس و....
همه جا آبرو طرف ومیبریم
اینجاس که مشخصه درجه تقوا واخلاصمون چقدر پایینه😔😢
خدا کمکمون کنه واز سر تقصیراتمون بگذره😭
🔷 @IslamLifestyles
سلام، در مورد انتقام بخاطر خوبیها...
خواستم بگم که انگار این موضوع به خاطر من مطرح شد!
چند روزی هست که از خودم،از احساس بیهوده بودنم ،از حس بی ارزش بودنم به ستوه اومده بودم،به خاطر بدی بقیه میخواستم باهاشون مثل خودشون رفتار کنم و رویه ای که میرفتم و سعی میکردم تقوا رو رعایت کنم رو کنار بذارم،به خاطر اینکه جوابش نسیه هست و نقد نیست،حالا دیگه میخوام از اول شروع کنم
🌷 @IslamLifestyles