🫀رفتم پرسیدم که:
_چرا دیگه مثل قبل وقتی صداشو میشنوم روحم نمیخواد از تنم پرواز کنه،حالم دگرگون نمیشه،دلم براش تنگ نمیشه؟
جواب داد:
_چون ندیدنش برات عادی شده،برات بودن یا نبودنش فرق نداره دیگه،شاید اگه از دستش بدی،در آینده به عنوان بخشی از خاطراتت دوسش داشته باشی و دلت براش تنگ شه!
اون کسی که میخواد بره و خداحافظی میکنه یعنی نزار بره
اون کسی که واقعا بخواد بره بدون سر و صدا میره