تریاق ؛
حقیقتش وقتایی که خیلی سرم شلوغه؛هیچ کاری نمیکنم🚶♀
اصلا واکنش قشنگی نیستشا..ولی خب
مودی بودن واقعا بدترین ویژگی یه آدم میتونه باشه همه چی خوبه و روز خوبی داشتی یهو حالت بد میشه و اصلا هم نمیتونی خودتو خوب کنی اون لحظه و حالتو برگردونی به قبل .
بعضی اوقات فکر میکنم یه نفر رفته
تو مغزم داره واسه خودش حرف میزنه
منم نمیتونم یدونه بخوابونم دهنش خفه
بشه متاسفانه .