خطاب به اون دوست عزیزی.. که اصکی میری..
حداقل میرفتی یه دونه مثل همون ضبط میکردی
لابد بچه هاتون مثل بچه های گروه ما نیستن نه؟
اصلا برا شما صدا ندارن که
صدای بچه های ما رو برداشتین بعد مثلا لب خونی میکنین
واقعا تاسف میخورم برات🔪
اصلا حق الناس سرت میشه؟
تریاق ؛
خطاب به اون دوست عزیزی.. که اصکی میری.. حداقل میرفتی یه دونه مثل همون ضبط میکردی لابد بچه هاتون مثل
چیزی نیست فقط از دست یه نفر دلخور بودم اینا رو نوشتم..