یه بار از یکی شنیدم که میگفت:
_یه بنده خدایی سکته مغزی کرده بوده
بعدش قرار شده قلبشو بدن به یه کسی که مشکل قلبی داشته.
بعد اون میگه که کاملا بی دلیل نسبت به یه شخصی حس بدی داشته.
بعد میفهمن که صاحب قبلی اون قلب از اون شخص قلبش شکسته بوده..
اینه که میگن مراقب باشید قلب کسی نشکنه