هدایت شده از TazaD ℬ𝒶𝓃ℯ𝓇
اینقدر نویسندش حق مینویسه انگار خودم نشستم و تروماهام رو براش تعریف کردم :)
چنلی که درباره
تروماهای وجودت مینویسه :))
هدایت شده از TazaD ℬ𝒶𝓃ℯ𝓇
یه دختر اورثینکر و درونگرا اگه چنل میزد میشد این چنل🙂💔:
https://eitaa.com/joinchat/2616067512Cb01c5a84f2
فقط درونگراها بیان: