˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
به من سخت گذشت عزیزم ، نه فقط از اینکه رفتی از این که رفتی و من هنوز مونده بودم ، از این که تو درحا
واقعا چیشد یهو ؟
یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش
منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه .. فکر میکردم همیشه هستی
ولی خب بزرگ شدم انگار ، یا شایدم تو بزرگی کردی و رفتی .
حالا همه چی خراب شد ، همه چی رفت ! ولی من هنوز گاهی یواشکی دلتنگ اون غزلی میشم که حالش با تو خوب بود ؛
همونی که وقتی بودی ، دنیاش قشنگتر بود ، همونی که هنوزم وقتی بهت فکر میکنه ، یادش میره چقدر بهش بد کردی .
خلاصه که نمیدونم چی بگم ،
فقط اینکه حواست به خودت باشه .
- دلنوشته ی 6 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از ◞ســــکــــوتِ دِل֪◜
چند تا وروجک بیاد گپ عمو رو شلوغ کنه🌚
https://eitaa.com/joinchat/1585514119Cff856e25ec
هدایت شده از ◞ســــکــــوتِ دِل֪◜
623.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقت بخیر ،گپمون ممبر با اصالت میطلبه...
لیدی +16 ، مستر +17 میطلبیم 🐚𓈒֪
روبیکایی و بچه نبینم.❕
○𓂃⃘֪Gap𖧧: https://eitaa.com/joinchat/3629188752Cc5ea3a36fc
○𓂃⃘֪Ch𖧧: https://eitaa.com/joinchat/1585514119Cff856e25ec