˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
به من سخت گذشت عزیزم ، نه فقط از اینکه رفتی از این که رفتی و من هنوز مونده بودم ، از این که تو درحا
واقعا چیشد یهو ؟
یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش
منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه .. فکر میکردم همیشه هستی
ولی خب بزرگ شدم انگار ، یا شایدم تو بزرگی کردی و رفتی .
حالا همه چی خراب شد ، همه چی رفت ! ولی من هنوز گاهی یواشکی دلتنگ اون غزلی میشم که حالش با تو خوب بود ؛
همونی که وقتی بودی ، دنیاش قشنگتر بود ، همونی که هنوزم وقتی بهت فکر میکنه ، یادش میره چقدر بهش بد کردی .
خلاصه که نمیدونم چی بگم ،
فقط اینکه حواست به خودت باشه .
- دلنوشته ی 6 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از 𝗡𝘂𝗺𝗯
239K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارادتمندم ، صحبت کنیم فسقلیا؟
مشترک من و عمو آدرین
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_52r6rj6&btn=صحبت.کنیم
-
https://eitaa.com/joinchat/770835989C2bb7397619
کویر شد ایشالا سوسک بره تو شلوارتون .