کتابخونعزیز🗣: بنظرت ناتوانو بخونم یا ملکه سرخ؟
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
ناتوان الهام گرفته(کپی شده) از ملکه سرخه. داستان هاشون تقریبا شبیهه بجز بخشی که ناتوان میره تو فاز هانگر گیمز. اگه میخوای بخونی یه کدوم رو بخون چون بنظرم هردو رو بخونی دومیه برات جذابیت کمتری داره
کتابخونعزیز🗣: شات از پین هاتت
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
پین ندارم
کتابخونعزیز🗣: زندرتون مکس نمیخواد؟
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
مکس خانوم داریم
کتابخونعزیز🗣: سلام برادر شوهر من زن گریسونم
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
گری؟ نگفته بودی زن گرفتی داداش
کتابخونعزیز🗣: آقا منم تلا دراگنا
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
به اسطوره سلام برسون
کتابخونعزیز🗣: از تارین پایین میپرم^
«شنیدم جمع خوبان، جمعه»
دستی به موهای بافتهشدهم میکشم^
«مهمون نمیخواید؟»
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
_به به وایولت عزیز
*فرش قرمز جلوی عمارت هاثورنو پهن میکنم
_بفرما داخل دم در بده
کتابخونعزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/597 پس مداحی چی بود؟؟
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
اگه این منظورته شاید بهتره متن زیرشو بخونی
کتابخونعزیز🗣: تقدیمی بزار زندگی کتابیمونو بنویسسس
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
اگه طرفدار داشته باشه میزارم