eitaa logo
کتابخانه‌مخفی‌عمارت‌هاثورن
190 دنبال‌کننده
62 عکس
58 ویدیو
3 فایل
کتابخانه‌مخفی‌عمارت‌هاثورن دقیقا همون جاییه که باید به نجوای کتاب ها گوش بدی و رمز و راز ها رو پیدا کنی🕊 نامه هایت همگی خوانده خواهند شد؛ ✷ https://abzarek.ir/service-p/msg/4725922 کپی؟ فروارد قشنگ تره🤝🏻🌷
مشاهده در ایتا
دانلود
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/631 فنتزما رو خیلیا بد گفتن💔 ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ من دوست داشتم (خوندنش یه روز و نیم طول کشید)
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/626 دارلینگ تو خودت مورد علاقه منی🫀 ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ کای علی احضار شد
کتابخون‌عزیز🗣: حس میکنم ممبرا واسه ناشناس موندن بیشتر تا محتوا خیلی خوش میگذرهه🤌🏻🤣 ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ خداروشکر خوش میگذره *پاک کردن عرق از سر و صورت
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/623 اره امیدوارم به اندازه کالایس تودل‌برو نباشه -آلساندرا ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ کالایس زنت اعتراف کرد تو دل برویی برو برقص
کتابخون‌عزیز🗣: اکانتتو ببینممم ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ الان
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/637 خب بگو موضوعش چیهه😔 ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ والا موضوعات متعددی داره. ژانرش فانتزی سیاسی ایه میشه گفت
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/641 معلومه که هست اگه نبود که به جای بله همون زهر رو بهش میدادم -آلساندرا ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ چه مهربون ای جان
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/639 چه عجب این حرومزاده ازخودراضی خودشو نشون داد ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ حرومزاده ازخودراضی پاسخگو باش
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/644 دستتت گذاشتی رو نقطه ضعف من خبب داداش بفرستی براموناا ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ ۳۸٠ صفحه حدودا نوشتم چی چیو بفرستم 😂
کتابخون‌عزیز🗣: https://eitaa.com/TheSecretLibrary/641 میبینم ازم تعریف کردی ملکه ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ ادامه گفت و گو در خلوت شاهانه لطفا
کتابخون‌عزیز🗣: نظرت راجب کتاب روزی روزگاری دلی شکسته چیه؟ منکه خوندمش حیلی خوشم نیومد به نظرم ضعیف بود ─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫ ببین خیلی بستگی به سلیقه ها داره. من خوندمش هم اونو هم کاراوالو. ولی واقعا اون ژانر رمان مورد علاقه من نیست و حس میکنم یه ذره واسه سنم ضعیف بود. احتمالا چهار سال پیش میخوندم خیلی خوشم میومد. اما در کل دنیای متفاوت و جالبی ساخته و یکی از دلایل معروفیتش هم وجود جکسه. اما به نظر شخصی من جکس اونقدرام جذاب نبود. ولی خب خیلیا از نظرشون شاهکار و عالیه. من نمیگم بد یا ضعیفه ولی شاهکار هم نیست طبق تعاریفی که شنیده بودم. معمولی بود