+فک میکنی خیلی زرنگی هیشکی نمیفهمی داری از چنل بقیه اصکی میری
_ نه من فکر نمیکنم زرنگم من یا فور میکنم پیام رو یا دانلود اگه دوست نداری بگو از چنل تو چیزی بر ندارم
+https://eitaa.com/Tianaaaa/324
من خودم طراحی کار میکنم کاملا مشخصه خودت نکشیدی نمیگم خیلی چیز سختیه ولی خودت نکشیدی اصلا این نقاشی با آبرنگ کشیده نشده که تو عکس آبرنگ هست انقد دنبال توجه نباش
_ من دنبال توجه نیستم و برام مهم نیست تو چی فکر میکنی فقط اینکه من طرح نقاشیم رو از تو گوشی دیدم و کشیدم با کمی تفاوت و من فقط از آبرنگ استفاده نکردم
من ترکیبی استفاده کردم حالا تو هرجور که میخوای فکر کن