دیشب اولین رعدوبرق امسال رو دیدم خیلی قشنگ بود البته فقط نورش ، صداش بسی ترسناک بود مخصوصا برای منی که تختم زیر پنجرس😁😭😃
+میشه منو ادمین کنی واقعا از ته دلم میگم می خوام ادمین باشممم تازه اون نفرین ۲۲ رو من شکوندم و نصف عضو هاتو من آوردم پس لطفا بزار ادمین باشم
حد اقل چند روز ادمین باشم
راستی من می خوام آخر همه ی ناشناس هایی که براتون میزارم (هشتگ خودم£) بنویسم اینجوری میفهمی که کدومارو من دادم
لطفا ادمینم کن
حالا هر چی صلاح میدونی دفعه پیشم گفتم، گفتی که واقعا ادمین نمی خوای و دیگه ادمین ادمین نکنم ولی اگه الان میشه ،من و ادمین کن
هشتگ خودم£
_ اوکی باشه فقط بهم بگو کی هستی بهم پیام بده