همه این شکلی هستن که واییی ما تابستون رو بخاطر آلوچه و چاقاله بادوم دوست داریم
اما من تابستون رو بخاطر خربزه و ملون و هندونه و طالبی دوست دارم کلا فصل خوشمزه ایه😆
+فلوراید😂
بزن قدش منو تو طلسم هارو شکوندیممم😂✋
&
_ الان بامنی یا اون؟
اگه بامنی که خب بیااااا✋️😃