همه این شکلی هستن که واییی ما تابستون رو بخاطر آلوچه و چاقاله بادوم دوست داریم
اما من تابستون رو بخاطر خربزه و ملون و هندونه و طالبی دوست دارم کلا فصل خوشمزه ایه😆
+فلوراید😂
بزن قدش منو تو طلسم هارو شکوندیممم😂✋
&
_ الان بامنی یا اون؟
اگه بامنی که خب بیااااا✋️😃
+https://eitaa.com/Tianaaaa/640
نه اون یکی از دوستای دیگه م بود که کانال تورو بهم معرفی کرد
راسی
برات عضو آوردممم🪼
_ اوو چه جالب
میسیییییییی😆
+https://eitaa.com/Tianaaaa/640
نه من نبودم اون یکی از دوستام بود همونی ک کانالتو بهم معرفی کرد
ولی من الان عضو آوردم🪼😌😂
_ بلی بلی بلی میسیییی😑🤣😆😆