من ممکنه شبانه روز دلتنگ آدمی باشم که اگه برگرده به هیچ وجه دیگه قبولش نکنم تو زندگیم. بحث علاقه نیست، بحث دوست داشتن یا نداشتن اون شخص نیست، بحث آزار و عذابیه که با رفتنش به روحم تحمیل کرده و دوباره نمیخوام تکرار بشه.
از این مدل ریلزای مود و حق داری؟!💀
ارههه بیا اینجا :
https://eitaa.com/joinchat/2823160727Cbde94c2b13