پاشدن رفتن سوئیس، اسم هیئت خودشون رو گذاشتن «میناب ۱۶۸»...😐
لطفا به شهدای میناب توهین نکنید..
اگه واقعا به فکر خون این شهدا هستید،
باید دنبال گرفتن انتقامشون باشید،
نه اینکه اسمشون رو خرج کنید و بعد برید
با قاتلشون پای میز مذاکره بشینید..
تینـاࢪ'نوشتـــ
سخنان مهم نبویان درباره مکاتبات رهبری و شعام که توسط صدا و سیما قطع شد...
نبویان حقیقت رو گفت
صداو سیما رو مجبور کردن از نبویان شکایت کنه...😏
اسم یه مداحایی در اومده که برای این توافقات سنگ تموم گذاشتن که آدم شوکه میشه واقعا نمیدونه به کی اعتماد کنه دیگه..
مداحای نون به نرخ روز خور...
فقط ادعای انقلابی داشتید ..
دیگه مداحی گذاشتن از شما حرامه...
مدیر شبکه خبر استعفا داد و توبیخ شد
برا نبویان پرونده تشکیل دادن
اما آقایون روحانی و ظریف، مملکت رو به فنا
دادن
راست راست میچرخن..
کسی باهاشون کاری نداره
اینهمه کمپین مردم تشکیل دادن
ازشون شکایت کردن
هیچکدوم رو ندیدن ...
میخواستن محرمتو نبینیم
ولی به کوری چشمِ خناسصفتان،
محرم امسال،
بجای کنج حسینیه،
وسط میدون و چهارراه، اشک میریزیم ...
میگن رئیس جمهور تهدید به قتل کردن!!
اشکال نداره فوقش انتخابات برگزار میکنیم یکی دیگه میشه رئیس جمهور..
چطوری تو جواب خبرنگار گفتید یه رهبر دیگه انتخاب میکنیم..
نگران نباشید سازوکار قانونی وجود داره
و کشور معطلِ رهبر نمیمونه؟!!
پس اینجا هم نگران جای خالی رئیس جمهور نباشید..!!
چقد زود دههی اول محرم داره تموم میشه!!
راست میگفت؛
که زمان با کسی که دوستش داری زود میگذره...