تینـاࢪ'نوشتـــ
ممبرای بامرام،کانال رو معرفی نمیکنید؟
بنده علیالاصول ناراحتم؛
انگار شما هم علیالدوام به هیچجای مبارکتون نمیگیرید!🤡
عجیبه والله...
با خیال راحت پا میشن میرن سوئیس،
روبه روی دشمن میشینن مذاکره میکنن
هیچ مشکل امنیتی هم نداره؛
اما نوبت به مجلس که میرسه،میگن
شرایط امنیتی اجازه نمیده باز باشه!
اگه میخواستیم بدیم بره چرا اصلا انقلاب ۵۷ اتفاق افتاد؟
همون موقع آمریکا بود،پهلوی هم کارشون رو روال میکرد
الان فرق شما با پهلوی چیه؟
پزشکیان یجوری میگه ۲۰ بشکه نفت خودمان رو به هوافضا دادیم تا بجنگه،،انگار ارث پدرشه...
تینـاࢪ'نوشتـــ
پزشکیان یجوری میگه ۲۰ بشکه نفت خودمان رو به هوافضا دادیم تا بجنگه،،انگار ارث پدرشه...
یاد حرف شهید حاجیزاده افتادم که میگفت؛
ایام ریاست جمهوری روحانی زمین های هوافضا رو میفروختن تا بتونن موشک بسازن..😏
جنگ بعدی باید پول جمع کنیم
نباید مدیون پزشکیان بشیم
نمیشه از چاههای نفتی که بهش به ارث رسیده
نفت هوافضا رو تامین کنیم...😏
پزشکیان: : اگر ما (دولت) از نیروهای مسلح پشتیبانی نمیکردیم نمیتوانستند بجنگند‼️
✍قابل توجهی اونایی که میپرسیدن چرا نیروهای مسلح واکنش نشون نمیدن
یا کم موشک میزنن..
پزشکیان جواب داد...