جنگ بعدی باید پول جمع کنیم
نباید مدیون پزشکیان بشیم
نمیشه از چاههای نفتی که بهش به ارث رسیده
نفت هوافضا رو تامین کنیم...😏
پزشکیان: : اگر ما (دولت) از نیروهای مسلح پشتیبانی نمیکردیم نمیتوانستند بجنگند‼️
✍قابل توجهی اونایی که میپرسیدن چرا نیروهای مسلح واکنش نشون نمیدن
یا کم موشک میزنن..
پزشکیان جواب داد...
تینـاࢪ'نوشتـــ
پزشکیان: : اگر ما (دولت) از نیروهای مسلح پشتیبانی نمیکردیم نمیتوانستند بجنگند‼️ ✍قابل توجهی اونای
حمایت...
یعنی حمایت نکنیم نمیتونن کاری کنن...
سگزرد :
اگر ایران تنگه هرمز را ببندد
مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتوانند
به کشورشان بازگردند...
عجب...😐
چقدر ملت ایران رو تحقیر کردید
با این اصرارتون برای مذاکره
خدا رسوا و تحقیرتون کنه..
پزشکیان : گفته چند گروه از مذاکرات ناراحتن،اینا در مسیر نتانیاهو و سلطنتطلبان هستن...
✍جناب پزشکیان رهبر و مردم مبعوث شده هم از این مذاکرات ناراضیان،
یکم مزه مزه کن بعد یه حرفی رو بزن..
قالیباف شرط گذاشت خبرنگاران نباید در نشست ژنو باشن ‼️
✍مگه میخواستید چکار کنید که حضور خبرنگاران مانع میشد؟
معلوم نیست پشت درهای بسته چی گفتن،چی شنیدن،چی تعهد دادن...!!
مردم هم که قرار نیست بفهمن...
لیندسی گراهام گفته اگه ایران توافق نکنه کنترل تنگه هرمز رو بهدست میگیریم
از همه کسانی که از این تنگه عبور میکنن عوارض میگیریم ..
✍بعد عراقچی میگه طبق حقوق بینالملل ما نمیتونیم عوارض بگیریم..😂
چی بگم خدا خوشش بیاد آخه...؟!!
@TinarNotes