تـینـٰار.
در ساغر تو چیست که با جرعه نخست، هشیار و مست را همه مدهوش میکنی؟..
می جوش میزند به دل خم بیا ببین؛
یادی اگر ز خون سیاووش میکنی..
-مکتوبي برايِ تويي که ميخواني-
گفت" هرکجا گفتی فلانی اینکارو نمیکنه،
سرت رو تویِ نزدیکترین دیوار سهبار محکم
بکوب تا یاد بگیری هیچچیزی از هیچکس بعید
نیست؛ این تویی که باید انتظارِ هر چیزی رو
داشته باشی تا آسیب نبینی!"
پس از آدما انتظارِ هرکاری رو داشته باش عزیزجان.!
بی خیال تمام پریشانیهایمان، به موسیقی
گوشنوازت گوش بسپر؛
فنجانِ چاییات را سر بکش، پنجره را بگشا و
بگذار آنقدر حالمان خوب باشد که یادمان برود
امروز چند شنبه است🌝✨️.
-مکتوبي برايِ تويي که ميخواني-
گفت" وقتی تو زمین میخوری و یا مشغولِ
گذروندنِ تلخترین و گَسترین روزهایی؛ این
آدمها هرکدوم درگیرِ مشکلاتِ خودشوناند و
حتی فکرشون به تویی که داری درد میکشی
نمیرسه! همونطور که تو؛
پس از آدمها انتظار و توقعِ بیجا نداشته باش!"
پس از آدمها انتظار و توقعِ بیجا نداشته
باش عزیزجان.!
تـینـٰار.
+شعر میخوانی باباجان؟!
از غمِ عشق در این خانه نهانیم هنوز؛
جمله دیروز و به فردا نگرانیم هنوز..
تـینـٰار.
از غمِ عشق در این خانه نهانیم هنوز؛ جمله دیروز و به فردا نگرانیم هنوز..
گرچه از خویش بریدیم و تهیباده شدیم!
عاشقِ عشقِ جهانبینِ جهانیم هنوز..
تـینـٰار.
گرچه از خویش بریدیم و تهیباده شدیم! عاشقِ عشقِ جهانبینِ جهانیم هنوز..
با بهار آمد و با برف شد آن بادِ صبا،
ما اسیرِ سفرِ بادِ خزانیم هنوز!