eitaa logo
تـینـٰار.
480 دنبال‌کننده
170 عکس
34 ویدیو
0 فایل
'جایي دور از انسان‌ها، بر سرِ دوراهي، حواليِ آشفتگي‌ها و دردها در انتظارِ چیستم؟.' ↲تـینـٰار؟ تنهايي، تنها و یا تنِ یار! ↲من؟ پاسخگويِ شما در آشفتگی و پريشاني • متن‌ها، چکیده‌ای از قلمِ وارش‌اند، کپی؟‌هرگز..
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌شه واسه مامانبزرگم دعا کنید؟(((((((: خیلی زیاد، خیلی زیاد دعا کنید... نفری یه الهی به حسین(ع) می‌گید؟..
من دیگه تحمل ندارم...
__
من دلتنگِ توام! اگر بخواهم به حال و احوال این روزهایم اشاره کنم، باید بگویم که کودکی‌ام، ۵ ساله. غروبِ آخرین جمعه‌ی سال، هوا ابری، لیوانِ مورد‌علاقه‌ام زِ دست افتاده و شکسته و مادر هم خانه نیست! چترِ روزهایِ بارانی‌ام دلتنگی‌ست. تصویرِ لبخندت، مرهمِ زخم‌هایی‌ست که خود بر جای گذارده‌ای! این روزها دلتنگی هستم توأم با غم، آشفتگی و خستگی. من از این منی که تنها با تصویرِ چشمانت آرام می‌گیرد، دل بریده‌ام! منی که تو را دیوانه‌وار می‌پرستد و با تصور حضورت، روزها را به شب می‌رساند. منی که با لمسِ باران و استشمامِ عطرِ کاهگلِ باران‌خورده، تو را به یاد می‌آورد و جایِ خالیِ تو، که به شانه‌هایِ خمیده‌ام، نیشخند می‌زند. تو روشن‌ترین بخشِ قلب تیره‌گونم بودی و پس از رفتنت، آسمان شد سیاه و تاریک، با شب‌هایی باراني! باران بارید و من بر رویِ شیشه‌های بخارگرفته، نامت را نوشتم و آن را هجی کردم؛ درست همانند کودکی که به تازگی به مدرسه رفته و با تکرار و اصرار، خواستارِ یادگرفتن کلمه‌ای جدید است.. یارا؛ می‌بینی نبودنت چه گردِ خاکستری‌ای در هوایِ زندگانی‌ام شده؟ می‌بینی حضورت را نه در شلوغیِ صفِ نامه در حوالیِ سالِ ۵۷ احساس کرده‌ام و نه در سکوتِ عصرِ تکنولوژیِ ۴۰۳؟ گویا قصدِ بستنِ کتابِ قطورِ دلتنگیِ بینمان را نداری..
هدایت شده از خیآلِ‌خوش.
امشب یک دقیقه بیشتر: "جمالت را نمی بینم، خیالت می‌کُشد امّا.. "
شبِ یلدا هم رو به اتمام است؛ اما غمِ تو؟ هرگز..
__
آدمی چه زیبا می‌خندد پس از اتمامِ اندوهی بزرگ، به بار کشیدنِ دلتنگی‌ها و تلخی‌ها! ولیک؛ چه تلخ و شور و گس است مزه‌یِ اشک‌هایی که از سرِ مرورِ خاطرات شیرینِ خاتمه یافته، ریخته می‌شوند.. آدمی عجیب است، همچون توماری پیچ‌در‌پیچ!'
❴به رسمِ هر سال:"قصه این است که مهمانِ جهان شد، تنِ من.🫠" خلاصه که چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد..❵ یه سالِ دیگه هم تولدم شد.✨️