eitaa logo
توحید
95 دنبال‌کننده
356 عکس
68 ویدیو
3 فایل
اینجا توحید است؛ جایی که دل فقط یک قبله دارد. 🕊️🌱 ارتباط با ادمین @Mohamadpor_72 آیدی کانال برای دعوت دوستان؛ @ToHiD_99
مشاهده در ایتا
دانلود
روز جهانی کارگر گرامی باد🌱 @ToHiD_99
به احترام معلم، به احترام روشنایی😍 @ToHiD_99
خوب به این اسم‌ها نگاه کنید. لسوتو، بابادوس، کومور، موریس، نائورو، پالائو، پاپوآ گینه نو سَن مارینو، سنت کیتس و نویس، ساموآ، سائوتومه، سیشل، سوازیلند، تونگا، تووالو، وانواتو، مالاوی، کیپ ورد، جیبوتی، بنین، بلیز، آنتیگوا باربادو، جزایر سلیمان، جزایر فارور، جزایر مارشال، موریتانی   و بسیاری دیگر ... 🔺اینا اسامی بخشی از کشورهایی هستند که زیر ۱۰۰ سال عمر داشته و زیر  ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند و کاملا برنامه ریزی شده و با سیاست های پلید آمریکا تشکیل شده و اینک عضو سازمان ملل هستند و هر کدام یک حق رای دارند ! 👈از سال ۱۹۴۵ که سازمان ملل با حضور ۵۱ کشور تشکیل شد ، تا کنون کشورهای زیادی با هدایت آمریکا، اصطلاحاً مستقل شده‌اند و اعضای سازمان ملل را به چیزی در حدود دویست عضو (۲۰۰ کشور) رسانده‌اند !! 💥 جالب اینجاست که به یکباره شما میشنوید که بالای ۱۵۰ کشور در سازمان ملل ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده‌اند ! یا می‌گویند جامعه جهانی نگران برنامه‌های هسته‌ای ایران است !! 👈اما کسی نمیگوید این جامعه جهانی چیست و چگونه تشکیل شده است !؟ کسی نمیگوید که اکثر این کشورها جمعیتشان به ۳۰۰ هزار نفر هم نمیرسد ! ▪️بطوری که جمعیت ۱۰ کشور روی هم رفته کمتر از یکی از شهرکهای کوچک شهرستانهای ایران نیست : ۱. واتیکان زیر ۱،۰۰۰ نفر ۲. نائور کمتر از ۱۱،۰۰۰ نفر ۳. تووالو  کمتر از ۱۲,۰۰۰ نفر ۴. پالائو  بیشتر از ۱۸,۰۰۰ نفر ۵. سن مارینو  کمتر از ۳۴,۰۰۰ نفر ۶. لیختن اشتاین کمتر از۳۹,۰۰۰نفر ۷. موناکو - کمتر از ۴۰,۰۰۰ نفر ۸. سنت کیتس کمتر از ۵۴,۰۰۰ نفر ۹. جزایر مارشال کمتر از ۶۰,۰۰۰نفر ۱۰. دومینیکا  کمتر از ۷۲,۰۰۰ نفر ......... ▪️جمعیت ۱۲۶کشور عضوسازمان ملل فقط هفتادمیلیون نفر هست که بله قربان گوی شیطان بزرگ هستند !! .مساحت تمامی این کشورها به اندازه نمیشود !! خوب حالا فهمیدید کدام دنیا مارا به نقض حقوق بشر محکوم میکند؟! @ToHiD_99
توکل یعنی؛ تمامِ «نمی‌توانم ها و نمی شود ها » را به «او» بسپاری؛ محال است کسی به خدا تکیه کند و بازنده برگردد!!!! @ToHiD_99
این کمال شرف عجب کاریکاتور هایی می زنه 👌👌👌 بزن که خوب میزنی😁 @ToHiD_99
الله اکبر 🚀✊🇮🇷
تسلیم نشی قطعا برنده میشی حتی اگه آسفالتت کرده باشن 😉!!!!! مولامون تو نهج البلاغه می فرماید : لایعدم الصبور الظفر و ان طال به الزمان ، یعنی آدم صبور قطعا به موفقیت میرسه !!!! چ زیبا😍 @ToHiD_99
تندیس بهترین رفیق تعلق میگیره به خدا که هیچ وقت آدم تنها نمیذاره ❤️ @ToHiD_99
😍 ❤️ چه زیارت قشنگی @ToHiD_99
تاریخ خواهد نوشت: نه فرار کرد، نه به بیگانه پناه برد، در وطن ماند، زیر آسمان وطن جنگید، و روزه دار، در محل خدمتش پر کشید.... 💔 @ToHiD_99
🌀 عظمت شب 🌱 مرحوم آیت الله ناصری: شب ۲۵ ذی القعده (امشب) شبی است که هر کسی درِ خانه خدا برود ، محروم بر نمی‌گردد . _._._._._🌷♡🌷_._._ 🔴 دحو الارض یکی از چهار روزی است که به فضیلت روزه گرفتن ممتاز است 🔵 در حدیثی از امام صادق و امام باقر (ع)، نقل شده که در طول سال، چهار روز است که در فضیلت روزه، امتیاز ویژه‌ای دارند: 1⃣ روز هفدهم ربیع الاول؛ که ولادت پیامبر اکرم (ص) است. 2⃣ روز بیست و هفتم ماه رجب؛ که پیامبر اکرم (ص) در آن روز به پیامبری مبعوث شدند. 3⃣ روز بیست و پنجم ذى القعده؛ که روز است. 4⃣ روز هجدهم ذى الحجه؛ که عید غدیر است و روزی است که پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی(ع) را به امامت نصب کردند.   🌕 قَدْ وَرَدَ الْخَبَرُ عَنِ الصَّادِقِینَ ع‌ بِفَضْلِ صِیَامِ أَرْبَعَةِ أَیَّامٍ‌ فِی السَّنَةِ إِلَى أَنْ قَالَ یَوْمُ السَّابِعَ عَشَرَ مِنْ رَبِیعٍ الْأَوَّلِ- وَ هُوَ الْیَوْمُ الَّذِی وُلِدَ فِیهِ رَسُولُ اللَّهِ ص فَمَنْ صَامَهُ کَتَبَ اللَّهُ لَهُ صِیَامَ سِتِّینَ سَنَةً وَ یَوْمُ السَّابِعِ وَ الْعِشْرِینَ مِنْ رَجَبٍ‌ وَ هُوَ الْیَوْمُ الَّذِی بُعِثَ فِیهِ رَسُولُ اللَّهِ ص- وَ مَنْ صَامَهُ کَانَ صِیَامُهُ کَفَّارَةَ سِتِّینَ شَهْراً وَ یَوْمُ الْخَامِسِ وَ الْعِشْرِینَ مِنْ ذِی‌ الْقَعْدَةِ (فِیهِ دُحِیَتِ الْأَرْضُ) وَ یَوْمُ الْغَدِیرِ- فِیهِ نَصَبَ رَسُولُ اللَّهِ ص أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ ع إِمَاماً 📚 وسائل الشیعه ج ۱۰ ص ۴۵۶ ح ۱۳۸۳۶ @ToHiD_99
((آداب و اعمال معنوی روز دحو الارض)) ۱) گرفتن دحوالارض از روزی است که در تمام سال به فضیلت گرفتن، است و در روایتی آمده است که مثل /هفتادسال است؛ و در روایت دیگر است و هر که این روز را بدارد و را به عبادت به سر آورد برای او نوشته می‌شود. ۲#)🚿 مستحبی به نیت روز ..... ۳) ، ظھر..... ✍ بعد از "" بخوانید.... 👈 بعد از سلام نماز بگویید: « و لا قوة الا بالله العلی العظیم‌.....» 👈 این دعا را بخوانید: ((یا مُقیلَ الْعَثَراتِ اَقِلْنی عَثْرَتی یا مُجیبَ الدَّعَواتِ اَجِبْ دَعْوَتی یا سامِعَ الْاَصْواتِ اِسْمَعْ صَوْتی وَ ارْحَمْنی و تَجاوَزْ عَنْ سَیئاتی وَ ما عِنْدی یا ذَالْجَلالِ وَ الْاِکْرام🤲)) دعا: درگذرندۀ لغزشھا، از لغزشم درگذر!!!!!🤲 اجابت کنندۀ دعاها! دعایم را مستجاب کن!!!!!🤲 شنوای آوازها!!!!! صدایم را بشنو و به من رحم کن و از بدیھایم و آنچه نزد من است درگذر! ای صاحب جلالت و بزرگواری.... ۴) دعایی که با این عبارت شروع می‌شود: یاداحی الکعبه و فالق الحبه (به مفاتیح الجنان، اعمال مربوط به مراجعه کنید) ۵) (علیه‌السلام) زیارت _علیه_السلام) یکی از و با این روز است. ]]اعمالتون مقبول 🤲[[ @ToHiD_99