-سلام من زندم🤣 هرچی فکر میکنم باید دراکو رو بیاری دوباره چون چنل حس و حال قبلی رو نمیده🙃 اون موقع بالاخره یه احساس صمیمیت توش بود🙂 #بل
++++++++++++++++
-سلام بلای عزیز
آره واقعا جای مالفوی کمه✨...
سلام دوشیزه فلور:) من بعد از غرق شدن در اعماق امتحانات بالاخره برگشتم #بلا
____________
درود به بلا خانم
خسته نباشی😂
فلوریا
-آقا یعنی چی چرا این کره ایا همشون شبیه همن!-
حتی حرفاشون هم همینطور.
خیلی تلاش میکنم ولی خیلی جدی هیچ فرقی بین صحبتاشون پیدا نمیکنم
یه غلطی کردم این بازی مرکب کوفتیو از همون اول شروع کردم اه...
-پری
-بچه ها آدونا یکی دو روزه نیست
با بررسی احتمالات من به این نتایج رسیدم:
۱-یا تسخیر شده و در واقع کنترل جسم و روحش رو از دست داده
۲-به رویای طولانی رفته و داره دنیا ها و بُعد هارو یکی یکی پشت سر میزاره
۳-به دنیای زیرِ زمین سفر کرده تا با موجودات اون زیر تعامل داشته باشه
۴-نتش تموم شده
-پری
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
-بچه ها آدونا یکی دو روزه نیست با بررسی احتمالات من به این نتایج رسیدم: ۱-یا تسخیر شده و در واقع کنت
اگر احتمالات دیگه ای به ذهنتون میرسه من اینجام تا با هم بررسیش کنیم👇
https://harfeto.timefriend.net/17513881416680
-پری
تام ریدل ادونا رو به دار بسته🖐✊️
____________
وای
خب،این یکم دراماتیکه
تا جایی که میدونم خواهر برادر بودن،مگه نه؟
البته با شناختی که از آدی دارم،به این راحتیا نمیزاره کسی بهش غلبه کنه...
حتی اگر برادرش باشه🤷♀
-پری
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
-بچه ها آدونا یکی دو روزه نیست با بررسی احتمالات من به این نتایج رسیدم: ۱-یا تسخیر شده و در واقع کنت
من نمی گم به چه چیزی دچار گشتم...
-آدونا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
تام ریدل ادونا رو به دار بسته🖐✊️ ____________ وای خب،این یکم دراماتیکه تا جایی که میدونم خواهر برادر
😂غلط کرده.
جرات داره جلوی من چوبدستی بکشه اون بشر؟؟؟
-آدونا
بچه ها بخاطر احترامی که برای این دهه پر برکت محرم دارم فعلا فعالیت ندارم تا عاشورا . التماس دعا
-آدونا