امروز یه مرد مسنی اومد تو دفتر میخاست فاکتورو امضا کنه و تاریخ بزنه یهو دیدیم به تاریخ ک رسید مکث کرد یهو سرشو گرف بالا برگشت گف ععع تولدمه امروز :)))))))
من ب جای مرده دلم گرف
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
قبلنا ک بچه بودیم واسه تولدمون انقد ذوق داشتیم ولی الان روز تولدمون بدترین روزمونه🙃
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
من نصف عمرم دارم در یخچالو باز میکنم بدون اینکه بدونم اصلا چی میخام بخورم اونوقت طرف میگه میخای تو زندگیت چیکار کنی؟! هدفت از زندگی چیه؟! :)))
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
یکی از بچهها میگفت حاجی تا حالا تو وان حموم تونستی ۲ ساعت بگیری بخوابی خستگیت در بره؟!
بهش گفتم داداش من تاحالا وان از نزدیک ندیدم...
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
دیشب تو یه عروسی بودم
دی جی میگفت هر کی شکست عشقی خورده یه جیغ بلند بکشه
عروس رو ندیدین چجوری عربده میزد
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
ولی میدونی قشنگترین حس کجاست؟
اونجا که میرسی به چیزی که میخواستی و همه میمونن چطور اون کارو انجام دادی! :)
هی یادت میاد وقتی داشتی تلاش میکردی و همه میگفتن نمیتونی ولی تو الان اینجایی و تونستی و حالا بیشتر از همیشه به خودت افتخار میکنی!
این حس یکی از قشنگترین هاست..🪽✨
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
_برگه اصلاح کردنم دو ساعت طول میکشه..
+مگه چیکار میکنی؟
_من:
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋