یه مود عجیبی دارم؛
که انگار میخوام داد بزنم ، ولی نمیشه ..
میخوام داد نزنم ، نمیشه ..
میخوام حرف بزنم، نمیشه ..
تا میام حرف بزنم لال میشم ..
میخوام بخوابم ، نمیتونم ..
میخوام بیدار بمونم ، ولی خوابیدن رو ترجیح میدم چون فکروخیالا دیوونم میکنن ..
میخوام بخندم ، یه چیزی نمیزاره ..
میخوام برم بیرون ، ولی حس و حالش نیست ..
میخوام بمونم خونه ، ولی دلم میگیره و احساس خفگی میکنم ..
آدمای اطرافم رو دوست دارم ، ولی اصلا حوصلهشون رو ندارم ..
خیلی چیزای دیگه که حتی نمیدونم ..
کلا یه مود عجیبیه که حتی خودمم نمیفهممش ..
خودمم خودم رو درک نمیکنم و نمیفهمم چمه و چرا دارم اینجوری میکنم و چرا زندگیم اینجوری داره پیش میره ..!(:
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جالبیش اینجاس بهش گفته با ادمینم هماهنگ کنید🤣
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋
وقتی یه آینده عالی در انتظارته ولی نمیتونی از گذشتت دل بکنی...
#صبح_بخیر
ƬᴡᥱᥱƬᎷ᥆᥆Ꭰ⊱@TweetMood🦋