لطفاً هرجایی که هستید سریع تمومش کنید. بس کنید دیگه کافیه فکر کردن.
ᴊ᥆וᥒ ᥢ᥆ɯ ⌯ @TWEETMOOD
خواهرم خیلی خوشحال و شادمان از خونه مامانم خداحافظی کرده. سوار ماشین شده، نصف راهم رفته، بعد از ده دقیقه سراسیمه برگشته.
چرا؟
بچه ۲ماههشو جا گذاشته بود:)))))
ᴊ᥆וᥒ ᥢ᥆ɯ ⌯ @TWEETMOOD
یسریها یجوری پشت فرمون خوراکی میخورن که برای مسیرهای طولانی سفرشون رژیم لازمه.
ᴊ᥆וᥒ ᥢ᥆ɯ ⌯ @TWEETMOOD