دوروزه مریض شدم بخاطر واگیرش همش تو اتاقم...خواهرزاده ام اومده خونمون صدام کرده از زیردراین چسب زخمارو فرستاده میگه خاله اینارو بزن به خودت تا یه ساعت دیگه خوب خوب میشی :)))
ᴊ᥆וᥒ ᥢ᥆ɯ ⌯ @TWEETMOOD
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عکسشو براش بفرست
ᴊ᥆וᥒ ᥢ᥆ɯ ⌯ @TWEETMOOD
966.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گوربه
🎞 ⌯ #video
ᴊ᥆וᥒ ᥢ᥆ɯ ⌯ @TWEETMOOD