eitaa logo
کنکور | توییت | دانشجو 🎓
2.8هزار دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
2.3هزار ویدیو
448 فایل
به نام الله نحوه ارسال سوژه ها و پیام ها: 1️⃣Text 2️⃣-Name 3️⃣ @TwitteDaneshjo ⬇️ 💬 @Albert_Einsteyn 🗣 گفت‌وگوی دانشجویی و بیان نظرات و مشکلات به زبان طنز و توأم با احترام ⛔کانال گرایشی به هیچ یک از احزاب ندارد! • • • • • •
مشاهده در ایتا
دانلود
پسر بودن یعنی وقتی یه عکس خوب گرفتی به مدت سه سال تو تمام شبکه های اجتماعی ازش استفاده کنی 🎓@TwitteDaneshjo
ما یه فامیل داشتیم که پرستار بود و شب شیفت داشت، صبحش که داشته می‌رفته خونه بچه هم همراهش بوده تو تاکسی خوابش می‌بره، بچه به راننده میگه آقا میدونی مامانم چرا خوابیده؟ ما شبا باهم میریم دزدی واسه همین مامانم خسته‌اس :)) 🎓@TwitteDaneshjo
‌خوش به حالش: نه وامی نه قسطی نه دغدغه‌ای تازه همه هم دوستش دارن:))) 🎓@TwitteDaneshjo
برا کاری اومدم الیگودرز،داخل شهر رسیدم به یه میدون،یه ۴۰۵ داشت میدون رو بر عکس دور میزد بعد پسره یه جوری منو با تعجب نگاه میکرد انگار من دارم خلاف میرم:) 》parsa《 🎓@TwitteDaneshjo
تنها معذرت خواهی مورد قبول خانوما: 🎓@TwitteDaneshjo
پیتزا سفارش دادم، وقتی آورد دیدم یه سس بیشتر نداده، زنگ زدم گفتم خدایی خودتون با یه سس می‌تونید پیتزا بخورید، گفت ما خودمون از این آشغالا نمی‌خوریم. 》Amin《 🎓@TwitteDaneshjo
حتی ابرا زید دارن ولی من ندارم🚶‍♂ 🎓@TwitteDaneshjo
یک دقیقه سکوت به حرمت همه کارایی که الان باید در حال انجام دادنش باشیم ولی چون پول نداریم، نمیشه. *آلوووووین* 🎓@TwitteDaneshjo
هیچوقت آدم بااعتماد به نفسی نبودم، حتی اگه اداشو درآوردم… البته یمدته که فقط خودمو همونجوری هستم پذیرفتم، میدونم اونقدر خوش قیافه و خوشتیپ نیستم ولی خب مشکلیم ندارم باهاش. *دیوار‌ کوتاه* 🎓@TwitteDaneshjo
یه آدمایی هم هستن که همه جور شوخی تو هر سطح و لولی میکنن بعد تو اگه بگی بالای چشمت ابروعه ناراحت میشن! اینجور آدما هروقت دوباره شوخی کردن باهاتون طوری بی جنبه بازی در بیارین و شبیه خودشون باشین که کف کنن تا بفهمن که اولا شما هم میتونین بی جنبه بازی دربیارین اما نمیارین دوما یاد بگیرن که فقط کسایی که باهاشون شوخی میکنین میتونن باهاتون شوخی کنن! اعصابتون رو که از سر راه نیاوردین اون هرچی خواست بگه و هرکاری خواست بکنه شما هم بخندین بعد شما اگه یک دهم درصد همون کاری که اونا کردن رو بکنین اونا ناراحت بشن! 🎓@TwitteDaneshjo
عصر یکی‌اومد امپول بتامتازون میخواس، گفتم نسخه لازمه ازم پرسید:خانم دکتر نیس؟منو میشناسه! منم از اونجایی که نمیشناختمش! گفتم نه امروز نیست! گفت منو میشناسه، من دوستشونم گفتم بهرحال امروز نیس منم بدون نسخه نمیدم گفت یه تماس بگیرم باهاش ببینم چی میگه. گفتم باشه بگیر گوشیشو برداشت و مثلا به من زنگ زد!! و حرف زد باهام گفت : “سلام خانم دکتر اومدم داروخونه، آمپول بتامتازون لازم داشتم ولی نسخه ندارم… بله، مرسی خودتون صحبت میکنین باهاشون؟ باشه چشم چشم میگم بهشون ” و قطع کرد و کارت ملیشو نشون داد و گفت من فلانی هستم و خانم دکتر گفت میتونین بدین 😂😂😂😂😂 من:/ 🎓@TwitteDaneshjo