💅🏼هیچکسی از این زندگی زنده بیرون نمیاد، هیچکسی فراتر از دیگری متولد نشده، همه ی ما انسانیم و کسی برتر از دیگری نیست. پس این شانس رو به خودت بده که بدون نگرانی زندگی کنی
💅🏻 عزيزم دوست پسر /دوست عادی قرار نیست کل خرج زندگیت و تامین کنه پاشو برو درستو بخون و موفق شو تنها چیزی که مهمه پوله!!!!
💅🏼 دخترم نزار پسرای دوهزاری زندگی با ارزشتو نابود کنن... چون اگر درگیرش شی هم زندگی باختی هم دلتو ویادت باشه یه دختر هیچ وقت باخت نمیده فهمیدی!؟؟ پس درس بخون، به خودت برس اعتماد به نفس داشته باش و با قدرت جلو برو خوشگله...
💅🏻گاهی اگه لازم شد حرفی رو نشنوی، نشنو. و هروقت هم حرفی لازم داشتی از کسی بشنوی برو جلوی اینه و به خودت بگو
💅🏻دخترا هروقت که کار اشتباهی انجام دادین، بدونین شماهم اولین باره دارین زندگی میکنین. ولی هروقت که دلتون خواست یه کاری رو انجام بدین، اگه به خودتون و عزیزانتون اسیب نمیزد انجامش بدین. حتا یک لحظه هم به حرف مردم فکر نکنین. اگر کاری برای دختر ها اشتباه هست، برای پسر ها هم هست؛ ولی اگر برای پسر ها اشتباه نیست پس برای دختر ها هم اشتباه نیست
💅🏻اره عزیزم همینطوری به ور رفتن با گوشی ادامه بده، ولی چند سال بعد که مجبور شدی به یه مرد خدمت کنی هم در نظر داشته باش
💅🏻دخترا متولد نشدن تا سفره بچینن، غذا درست کنن، بچه نگه داری کنن، حواسشون به شوهرشون باشه و... دخترا متولد شدن تا خرج خودشون رو خودشون در بیارن، برن بیرون تا همه به بینن خدا چه شاهکاری رو آفریده، دخترا متولد شدن تا رنگ های جیغ و لباس های کوتاه بپوشن، اونها حق دارن هرکاری دلشون میخواد بکنن!!
💅🏼با خودت مهربون باش، به خودت فرصت بده، و هیچوقت برای تأیید گرفتن از کسی (مخصوصا نرها)، ارزشهات رو زیر پا نذار.
💅🏻 خوشگلا تجربه ی شخصیم میگه بخاطر یه دوزاری هیچوقت موفقیت خودتونو زیر سوال نبرین اگه از یه پسر بالاتر بودین خفن تر بودین پیشرفتت بیشتر بود و در عین حال اون پسر رو دوست داشتین بخاطر علاقه ای که دارین نگین وای من چرا ازش بالاترم. عرضه نداشته جای تو باشه جایگاهش همونه سیسی.
💅🏻 اگه مهارتی داری و واقعا توش خوبی حتما ازش پول در بیار. بلدی مقاله بنویسی و پاورپوینت درست کنی؟ پروژه ی همکلاسی هات رو قبول کن. بلدی خوب میکاپ کنی یا حرفه ای عکس بگیری؟ برای مراسم آشناها انجامش بده. بلدی کیک و فینگر فود درست کنی؟ برای تولد آشناها پیشنهاد بده.