هَرڪَسبَراےِخودپَناهےگزیدِهاَست. . ২
مآنیزدَرپناهِحـسـینِفاطِمِهایم ࣫͝ . .🩵❤️🩹✨
@Vesall111
هنگامی که تو نماز میخوانی ، من آنچنان با عشق و توجه به تو گوش میکنم که گویی همین یک بنده را دارم
اما تو چنان غافلی که گویی هزاران خدا داری :)
- امضاء : خدا .
@Vesall111
- به داد ما نرسی
چهکسی به داد ما برسد ؟
آهمِنالفراق˼🥲❤️🩹
@Vesall111
- قَالَ رَبِّ اجْعَلْ لِي آيَةً -
خدایا برای من نشانهای بفرست .
بندهی غم زده را ؛
گوشهی چشمی کافیست :)!
@Vesall111
ازنیروهاےحشدالشعبےبود
بهشگفتم:«حاجقاسمرودریک
جملهتعریفکن..!»
باصداےبلندفریادزد:
«حاجقاسم،عباسالعراق ...💔!»
💔!
@Vesall111
مَنڪِہآهونیستَماَمـٰاپُراَزدِلتَنگیَم...
ضـٰامِنچَشمـٰانآهوهابِدادَممیرِسے💛؛
@Vesall111