ساعت ۱۴:۲۵ روز یکشنبه ۴ تیر:
یه جا دیدم نوشته که خانما گریه براتون ترفند آخر باشه چون اگه گریه کردن و قهر کردن کار همیشگیتون باشه برای شوهر یا طرف مقابلتپن عادی میشه و دیگه از یه جایی به بعد براشون خیلیم مهم نیست..
داشتم فکر میکردم که در مسائل دیگه هم همینطوره ها..
وقتی یه نفر یه بار یهو بذاره بره یا گم و گور بشه چقدر همه واکنش نشون میدن..
ولی وقتی تا تقی به توقی میخوره قهر کنه یا محو بشه کم کم برای آدما عادی و فاقد اهمیت میشه...
و نتیجه گرفتم از این فکرم که حتی اگه بقیه واکنش دادن یا ندادن نباید شورش رو در بیاریم😭😂
هدایت شده از WA Status
https://eitaa.com/viokino/3846
فیلترشکنش همون ۴۰۳ست؟ منم میخوام، منم گنشین میخوام
Violet...!
https://eitaa.com/viokino/3846 فیلترشکنش همون ۴۰۳ست؟ منم میخوام، منم گنشین میخوام
آره همونه😔
خیلی خوب گوگل پلیش باز میشه و گنشینم که خودش فیلتر نیست و اوکیه
هدایت شده از WA Status
— ✦ Challenge –
اگه دیلیتون/خودتون یه شخصیت داستانی بود چه شکلی میشد؟ میتونید بعدش براش اسم بذارید و یه معرفی کوتاه هم بکنید! خوشحال میشم کاراکتر های زیباتونو ببینم ~
هدایت شده از WA Status
من نمیتونم از قابلیت های دنیای واقعیم استفاده کنم
و کلمات به تنهایی برای حل مشکل به وجود اومده کافی نیستند