eitaa logo
Violet...!
30 دنبال‌کننده
159 عکس
18 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ساعت ۱۴:۲۵ روز یکشنبه ۴ تیر: یه جا دیدم نوشته که خانما گریه براتون ترفند آخر باشه چون اگه گریه کردن و قهر کردن کار همیشگیتون باشه برای شوهر یا طرف مقابلتپن عادی میشه و دیگه از یه جایی به بعد براشون خیلیم مهم نیست.. داشتم فکر میکردم که در مسائل دیگه هم همینطوره ها.. وقتی یه نفر یه بار یهو بذاره بره یا گم و گور بشه چقدر همه واکنش نشون میدن.. ولی وقتی تا تقی به توقی میخوره قهر کنه یا محو بشه کم کم برای آدما عادی و فاقد اهمیت میشه... و نتیجه گرفتم از این فکرم که حتی اگه بقیه واکنش دادن یا ندادن نباید شورش رو در بیاریم😭😂
هدایت شده از WA Status
https://eitaa.com/viokino/3846 فیلترشکنش همون ۴۰۳ست؟ منم میخوام، منم گنشین میخوام
Violet...!
https://eitaa.com/viokino/3846 فیلترشکنش همون ۴۰۳ست؟ منم میخوام، منم گنشین میخوام
آره همونه😔 خیلی خوب گوگل پلیش باز میشه و گنشینم که خودش فیلتر نیست و اوکیه
هدایت شده از WA Status
‌ — ✦ Challenge – ‌ اگه دیلی‌تون/خودتون یه شخصیت داستانی بود چه شکلی میشد؟ میتونید بعدش براش اسم بذارید و یه معرفی کوتاه هم بکنید! خوشحال میشم کاراکتر های زیباتونو ببینم ~ ‌ ‌
چقدر دعوا ها و بحث های فضای مجازی تلخ تر و دردناک تره..
هدایت شده از WA Status
من نمیتونم از قابلیت های دنیای واقعیم استفاده کنم و کلمات به تنهایی برای حل مشکل به وجود اومده کافی نیستند
++++
هدایت شده از WA Status
اینکه من این ویدئو رو باز میکنم همش بخاطر وایولته ✓
موز موز موز موز از همه رنگ موزتو با چی میشوری با موز موزرنگ🤣
هدایت شده از مثلا در نقش استوری واتساپ
ولی این قشنگ نیست که همه موز رو با وایولت می‌شناسن😂💔 مادرِ علمِ موز منم🥲
✍ ‏در باب کنکور و رتبه: رتبه‌ی من تو کنکور خوب شد و رتبه‌ی رفیقم افتضاح. همش تو دلم میگفتم: چقدر بدبخته. طفلک به هیچ جا نمیرسه. دقیقا دوازده سال بعد واسه یه شرکت رزومه فرستادم که مدیرعاملش همون دوستم بود :)) استخدامم نکردن. *پشه خسته*