3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقعا باید چجوری باور کنم؟....
"@Violet_library"𓍯⋆˙ ִֶָ
⋆ویولـــــ ـت/𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 ࿙ׅ࿚𝅥 𖫲ׄ
فک کنم فقط منم که امتحان ندارم:(
میدونم خیلی ها میگن که خوشبحالت؛ولی این حس کاملا اشتباهه.
معلم هامون گفتن که نمره ی همه ی دانش آموزا از ترم اولشون پایین تره و این قلب آدمو بدرد میاره،من خودم اصلا نمیتونستم درست و حسابی امتحان بدم یا نت قطع میشد یا معلما نمیتونستن درس بدن و....من خودم تو کلاس آنلاین خیلی اذیت شدم،باز هم میخوندم چون منتظر امتحان حضوری بودم
ولی با این وجود هم که میخوندم نمیتونستم نمره ی خوبی بگیرم چون وضعیتم افتضاح بود.
اونایی که دارین درس میخونین برای امتحان باید به شما بگن خوشبحالتون نه ما!
هدایت شده از همیشه سبز
🍎| حمایتییی!
این پست و این پیام رو فور کنیدد چنلتون تا من هم از چنلتون پست مورد علاقم رو فور کنم اینجا.
@Strawberrries تگ