پرسيد ادم امن چجوريه؟
جواب داد: تو ضعيف ترين ورژن خودت رو بهش نشون ميدي
و از اون به بعد مهمترين دغدغه اش اينه كه بهت اسيبي نرسونه.
کاش میشد به عقب برگشت، نه برای جبران اشتباهها
بلکه برای تکرار بعضی از خاطره ها
تو اومدی تو زندگیم و زدم زیر همه قول و قرارهایی که برای خودم گذاشته بودم.
✯
دیگه مهم نیس بعدا چی میشه
میخوام با تمام وجود دوست داشته باشم
جدا از غروری که نداشتم میخوام حرف دلمو بهت بزنم
تا هرچند سال هم که نیاز باشه از حرفم پشیمون نمیشم و منتظرت میمونم
بالاخره به دستت میارم
بالاخره با تو به آرزوهام میرسم
میخوام وجودم بشه سرشار از عشق و محبت تو
میخوام فکر کنم تو هم دوسم داری
تو هم روز و شب بهم فکر میکنی
مگه نه؟
✯