غم اینطوریه که به زندگیت میرسی،
میری بیرون،
میری سر کار،
میری باشگاه،
میری خرید،
غذا میخوری،
سریال میبینی،
حرف میزنی،
میخندی،
ولی هنوز یادته یه چیزی رو از دست دادی
فکر میکردم که خب دیگه من اون آدم سابق نیستم و دیگه خودمو به خاطر تو اذیت نمیکنم
تا اینکه یه دفعه عکستو دیدم و قلبم فرو ریخت و دلتنگت شدم و اشکم سرازیر شد
من هیچوقت اون آدم قوی ای که تو میخواستی نمیشم
✯
اولین باری که بهت پیام دادم
جوری باهام حرف زدی که انگار قبلا بارها بهت پیام داده بودم و حرف زده بودیم
از همون موقع دیگه برام مثل یه غریبه نبودی
آشنا ترین من بودی
باهات راحت بودم و باهام راحت بودی
هیچوقت نتونستم کسی رو مثل تو راحت بشناسم
و راحت دوستش داشته باشم
✯