تو با اومدنت قسمتی از روحم رو بهم برگردوندی که خودم خبر نداشتم اون رو گم کردم.
✯
این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است.
اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.