من خیلی آدم قوی هستم و میتونم همه چیزو تحمل کنم،فقط اول اجازه بدید گریه کنم.
آرزو کردنت که محال نیست
امشب آرزوی داشتنت را
به آسمان می فرستم
شاید برآورده شود
خدا را چه دیدی ؟
دیدی گفتم من ببازم تو نبردی؟ دیدی حال جفتمون بدتر شد؟ دیدی دیگه هیچی مثل قبل نشد؟
الان دیگه با هم بودن هم حالمون رو خوب نمیکنه؛ خراب شد بچه
همه چیز خراب شد.
فکر میکنی فراموشش کردی و دیگه بهش فکر نمیکنی که یهو وقتی در مورد اون با کسی حرف میزنی گریت میگیره<<<🚶♀
✯