و من در این سال و روز و دقیقه و ثانیه از همیشه به تو نزدیک ترم
تو را در آغوش میگیرم و فکر میکنم که تو من را از خودم بیشتر دوست داری
وجودت را برای خودم میخواهم!
تو تمام این سال ها همیشه و در همه حال وجود داشتی و من با خبر نبودم
تمام آرزویم این است که تو را از دست ندهم و برای تو بمانم
شاید این باشد تحولی که سال ها منتظرش بودم
و میفهمم که تو من را فراموش نکرده بودی و به دنبال ′فرصتی برای با هم بودن′ بودی
حال به معجزه ها و نشانی ها و توانایی هایت پی میبرم و آنها را با دید دیگری نگاه میکنم
فقط یک چیز میماند
من را ببخش، من از همیشه شرمنده تر و خجالت زده ترم
من را رها نکن
از من دور نشو
من دیگر تنها تو را میخواهم و بس...
✯
تو ترافیک یه ماشین جلوم بود نشد ازش عکس بگیرم، پشتش نوشته بود: بابت رفتنت بهت حق میدم، تو قلبم تنها بودی حوصلت سر میرفت.
قلبم درد گرفت
بهت تبریک میگم
تو موفق شدی منو از خودت متنفر کنی
موفق شدی قلبمو به بدترین شکل ممکن خورد کنی
موفق شدی احساساتم رو تحت کنترل خودت بگیری و بعد لهشون کنی
موفق شدی نذاری دیگه به کسی اعتماد کنم
موفق شدی حالمو اونجوری که میخواستی خراب کنی
خلاصه که همه چی رو اونجوری که میخواستی تموم کردی
و این وسط یه ذره هم من برات ارزشی نداشتم
سیاره ما دیگر احتیاجی به آدم های موفق ندارد!
این سیاره به شدت نیازمند افراد صلح جو، درمانگر، تاجی، قصه گو و عاشق است...