eitaa logo
ئاو و خاک بۆ جوتیاران
178 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
297 ویدیو
5 فایل
آرشیو فعالیت‌های رسانه‌ای: «مدیریت آب و خاک و امور فنی-مهندسی» سازمان جهادکشاورزی استان کردستان ✅ ادمین: @Payam_Laghari
مشاهده در ایتا
دانلود
17.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فتوکلیپ گزارشیتحویل مصالح طرح کانال آبرسانی شهر دلبران به نمایندگان کشاورزان و بهره برداران طرح ✅ بازدید از طرح بازسازی و مرمت قنات روستای قزلجه‌کند با حضور: دکتر بابک سیفی (معاون مدیریت آب و خاک)، مهندس مراد ورمقانی (مسئول حراست شهرستان)، مهندس باقر عبدالملکی (رئیس اداره فنی و زیربنایی شهرستان قروه)، ابوذر محمدی (معاونت امور اداری و مالی)، مهندس اصلانی (مشاور طرح بازسازی و مرمت قنات روستای قزلجه کند) و آقای سید صباح شیخ احمدی (پیمانکار) و نیز پیمانکار خرید مصالح طرح کانال آبرسانی شهر دلبران تهیه گزارش: مهندس علی پارسافر (کارشناس اداره فنی-زیربنایی قروه) رسانه و روابط عمومی مدیریت آب و خاک و امور فنی-مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان @Water_Soil_Kurdistan
ئاو و خاک بۆ جوتیاران
✅ مجموعه فیلم مستند کوتاه معرفی پروژه‌های آب و خاک کردستان قسمت نهم: پروژه احیاء، مرمت و بازسازی قن
25.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مجموعه فیلم مستند کوتاه معرفی پروژه‌های آب و خاک کردستان قسمت دهم: پروژه آبرسانی کشاورزی روستای شێخە کوێرە شهرستان مریوان - شهریور ۱۴۰۲ (افتتاح پروژه به مناسبت هفته دولت) با حضور: ریاست سازمان (اسکندری) مدیر آب و خاک (شهسواری) مدیر جهادکشاورزی مریوان (جعفری) و جمعی از بهره‌برداران ناظر کیفی: جمشید قادرمرزی فیلم و تدوین: پیام لاغری کارشناس این برنامه: نریمان رستمی (رئیس اداره آب و خاک و امور فنی-زیربنایی شهرستان مریوان) رسانه و روابط عمومی مدیریت آب و خاک و امور فنی-مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان @Water_Soil_Kurdistan
شروع عملیات اجرایی احداث کانال آبیاری روستای قراطوره شهرستان بیجار مساحت تقریبی اراضی: 30 هکتار سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ تهیه گزارش: محمدعلی محمدیاری (رئیس اداره آب و خاک و امور فنی-زیربنایی شهرستان بیجار) رسانه و روابط عمومی مدیریت آب و خاک و امور فنی-مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان @Water_Soil_Kurdistan
ئاو و خاک بۆ جوتیاران
دو سال در قابی متفاوت رسانه و آب و خاک - ۱۴۰۰-۱۴۰۲ پیام لاغری 🎬 @Water_Soil_Kurdistan
هنر، ریاضیاتِ به رقص آمده استپیام لاغری فیلسوف و متفکر آلمانی فردریش نیچه در کتاب برجسته خود، «اراده قدرت» می‌نویسد: «ما هنر را در اختیار داریم مبادا که از حقیقت نابود شویم». آنچه برای ما در ثبت روتین‌واره‌های سازمانی روی می‌دهد دهشتاک‌تر از آن است که در سایه‌ی صرفِ اخلاقِ متعارف قابل هضم باشد. در انعطاف، تداومی هست که در ایستایی انحطاط. ایستایی استیلای مرداب است، زمانی که امورِ در حال انجام، چون وظیفه‌ای یک‌نواخت عمل کند. در حوزه‌ی کاری نیز، هنر تنها راهِ نجات است. خلاقیت، بروز فردیت، و فردیت عنصر نجات‌دهنده‌ای‌ست برای نحوه‌ی برقرار کردن ارتباط با فرد، و با شیء. حفظ مخاطب در گروِ حسِ دلسوزی‌ست و صرفِ فشار دادن دکمه شاتر یا کلیک کردنِ مَوس نمی‌تواند تصویری بر جای بگذارد تا این دیالوگِ مهندس/کشاورز روی دهد. مونولوگ، درماندگی را نوید می‌دهد. ریاضیات مسلط است، اساس است، تصویر و تصورِ منطقی فراتر از تداعیِ فرمانبردارِ پلتفرم‌هاست. اما همین ریاضیات را نیز باید تاب آوردنی نمود. به دیگر بیان حسِ زیستن بدون کار مقدور نیست و کار بدون اصول، و اصول بدونِ جلوه و ابرازِ رقص‌واره‌ی ریاضیات. لذا مواجهه‌ی یک مامورِ انجام کارهای خدماتی به جامعه‌ی هدف، در چارچوبی که اخلاقِ حرفه‌ای را امکانِ بودن ندهد، چنان باید باشد که فرسایش قاعده نگردد. هنر سلاحِ مبارزه علیه تن‌واره‌گی‌ست. خلسه نمودن یک خبر یا رویداد، نه به معنای هنر است و نه به معنای رویداد. بلکه سپری‌ست بر چیره‌گیِ اتوماسیون در لباسِ حقیقت بر جانِ مامور و بلکه رویدادی‌ست که اصولِ ارائه‌اش به انعطاف درآمده باشد و نه لزوما هنر؛ اما شمایلی از لذت در لحظه را با خود به همراه داشته باشد. شکلِ غالبِ روایتگری در چارچوب‌های سازمانی بوی مرگ می‌دهد، و قولِ اندره بازن را یادآور می‌شود که «مرگ چیزی جز پیروزیِ زمان نیست»! و جنون البته راهِ چاره‌ای‌ست برای تقابلی بهنگام علیه فرتوت گشتن و مرداب. روایت می‌تواند غیرخطی باشد و خبر می‌تواند غیرمرسوم و البته که اصول و ماهیت سرجای خود، غایت‌مندیِ خویش را حفظ می‌کند. نحوه‌ی ارائه برخواسته از میزان و ذوق و متدِ انجام‌شده تحت تاثیرِ میزان شعور در تربیتِ مدیریتی‌ست. استقلال و آزادیِ عمل و رفعِ تنش امکانِ بروز خویش در ساده‌ترین امور را بیشتر هویدا می‌کند و شکلِ بودن، برگِ برنده‌ی اتصالِ تمامِ این نقاطِ سرد و عددی به همدیگر است. از کار، مامور و مخاطب گرفته تا غایت، فشاردهنده‌ی دکمه شاتر و سوژه. شکلِ بودن نتیجه‌ی اختیارِ عمل و ابراز کارتابل است و توانِ درکِ درست در نحوه‌ی انتخابِ فردی مستقل یا وابسته. ما در شکلِ بودن الزاما پیروز نمی‌شویم اما در بی‌شکلیِ نبودن قطعا خواهیم باخت. به ویژه در چنین بستری بی‌شکلیِ نبودن دفُرمیزه کردنِ ناشیانه‌ای‌ست و در متغیری که استثناء را از قاعده تفکیک می‌کند «شکلِ بودن» عدالت است؛ شکلِ بودن خودِ فُرم است. آری اگر هنر نبود، حقیقت ما را می‌کشت. @Water_Soil_Kurdistan