هدایت شده از - ویـٰانـ ؛
در عجیب ترین جاي تاریخ ایستاده ایم
کاش کسي ما را بنویسد.
فکر میکنم عشق همین است...
همین که تو چاقویی هستی
که من دائما در زخمهایم
پیچ و تابش میدهم ..!