eitaa logo
بن‌بست کوچه‌ی سیزدهم.
14 دنبال‌کننده
34 عکس
5 ویدیو
0 فایل
- به سوگ وطن نشسته‌ام.
مشاهده در ایتا
دانلود
من واقعا عاشق آدمایی هستم که پیام های دیلی‌ت رو فور می‌زنن تو پی‌ویت و در موردش باهات صحبت می‌کنن.😭💘
هدایت شده از بن‌بست خورشید؛
تابستون عزیز، لطفا باهام مهربون باش.
خوش اومدیددد:>
مردم می‌گن هنر یه شغل واقعی نیست اما بعدش موسیقی گوش میدن، فیلم می بینن، لباس می‌پوشن، تو ساختمون‌ها زندگی می‌کنن و از موزه ها بازدید می‌کنن؛ و اینا همه‌شون چیزایین که توسط آدم‌هایی ساخته شدن که "شغل واقعی" ندارن.
بچه‌ها اگه تو زندگیتون صبا ندارید بدبختید خدافظ.
آدمایی که وقتی ازشون می‌پرسی "چه خبر/روزت چطور بود" با عکس، فیلم و ویدیو مسیج جوابت رو می‌دن، برات رندوم آهنگ می‌فرستن، در مورد چیزای مختلفی که خوندن و یاد گرفتن باهات صحبت می کنن، کوچیک ترین دیتیل های تو یادشون می‌مونه، چیزای موردعلاقه‌شون رو باهات شیر می کنن و بهت نشون می‌دن که یه بخشی از زندگی‌شون هستی واقعا تا ابد مورد علاقه‌م می‌مونن.
این قضیه که می‌بینم مردم کشورم افتادن به جون هم و اینکه این همه تفرقه افتاده بین مردمم، این همه فاصله ست و اینکه این فاصله پر شده با ترس و نفرت واقعا من رو تیکه تیکه می‌کنه. ما همه ایرانی ایم، ما همه ریشه‌مون یکیه، چرا باید نفرت کورمون کنه؟
پایسیز ، به زندگیِ واقعیت برگرد لطفا.