سلام.حال همهی ما خوب است
ملالی نيست جزگم شدن گاه به گاه خيالی دور،
که مردم به آن شادمانیِ بیسبب میگويند .
انوقت صبح توی باغ می ایستادم دستم رابه کمرم میزدم مرده هارا که میبردند تماشا میکردم .
«میدانستم نباید،اما لمست کردم که خاکسترشوم؛ به درک که باد مرا خواهد برد.»
عباس کیارستمی