- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید تولدم و حداقل شما تبریک بگین :((( سه ساله که دیگه مهم نیست این روز #دایگو
تولدت مبارک عزیزم,ایشالا که بهترینا برات رقم بخوره
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید علی چیکار کردی باهامون توت فرنگی میخورم یاد گیفات میوفتم🦦💔 #دایگو
علی چیکار کردی بام
مگه چیکار کردم بات
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/XBrothers/23137
😂😂😂من دوختر بچه میبینم یاد شایان میوفتم 🤣
#دایگو