هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
خواستم بگم از بس از استیکر و گیف آلیس جون استفاده میکنم بهم میگن نینی👍🏻حتی پروفایللمم آلیسه
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید خواستم بگم از بس از استیکر و گیف آلیس جون استفاده میکنم بهم میگن نینی👍🏻حتی پروفایللمم آ
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
امتحانات جوری هستن که سر جلسه امتحان احساس میکنم هر ساعت اونجا برابر با هفت سال روی زمینه
میفهمین که...؟!
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
بهترین کار کل شب بشینی کتاب بخونیی بعدش صب دوش اب سرد میگیری بعد میری واسه کارات:))))
#دایگو