هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
من یه آدم ۱۴ ساله ام
چیزی بهتر از خواب کشف نکردم
نمیکنم
نخواهم کرد
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید من یه آدم ۱۴ ساله ام چیزی بهتر از خواب کشف نکردم نمیکنم نخواهم کرد #دایگو
هیچوقت به خوابیدن علاقمند نبودم
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/eshghyan/4
تولدت مبارک
#دایگو