هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
شایانـــی تولدت مبارک ایشالا پیر پسر بشی 😂
شوخی بود یدفه به ذهنم اومد بازم میگم تولدت مبارک
و تو بلاخره به سن قانونی رسیدی من ماندم با این علی 😂🔪
علی تو تولدت کی هس آمادشیم؟
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
علی بهمن ماهی هستی؟ چند؟
پس من ماندم تهنای تهنا هعیی علی هم به سن قانونی رسیــــده 🕶️
و اینکه بیا منو از بهزیستی بگیر اولین بچت من باشم 😂😂 دختر خوبیم فقط یکم شیطون لجباز بازیگوش که اینا هم حل میشه شر درست نمیکنم
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
همه کسایی که تو مجوعه ایکس هستن گیان؟ یعنی برادران ایکس کیا هستن میشه اسمشون رو بگی
#دایگو