هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
همه کسایی که تو مجوعه ایکس هستن گیان؟ یعنی برادران ایکس کیا هستن میشه اسمشون رو بگی
#دایگو
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
طولم به عرضتون یا همون عرضم به حضورتون بنده تقریبا بچه بهزیستی به حساب میام 😂خب اهم اهم هیچی شبا تو خوابگاه میرم مث جن یکی رو از خواب بیدار میکنم میگم خواب بودی اونم میگه همممم منم میگم باشه بخواب میدونم فردا میکشه منو ولییی 😂 خب بنده دختر بسیار شیطونی هستم این حالا فقط یکی از شیطونی هام هس یه بار با یه چادر سفید عینک آفتابی زدم هیچی دیگه رفتم سرپرست رو از خواب بی خواب کردم اون شب فکردم از شغلش استفا بده ولی بر عکس اومد تو چشمام نگا کرد گف من با این چیزا نمیترسم فکر نکن برم میتونی راحت باشی 😂 آخه من از این خانمه اصلا خوشم نمیاد به من هی گیر میده منم تلافی میکنم وگرنه آزاری ندارم👌🏻🎀
#دایگو
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید بلاخره ایکس سیسترز رو زدیم 😍✨ #دایگو
شما دوتا ایکسی که تو کروموزوماتون دارین بستونه دیگه ایکس مارو ول کنید