- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید بلاخره ایکس سیسترز رو زدیم 😍✨ #دایگو
شما دوتا ایکسی که تو کروموزوماتون دارین بستونه دیگه ایکس مارو ول کنید
هدایت شده از ناشناس X
📪 پیام جدید
نه راست میگم حالا این جزی از شیطونی هام بود😂🔪🎀
خب بگذریم تعریفم کردم چیکار میکنم حالا کی میای منو از اینجا ببری؟🕶️
#دایگو
من اطلاعی درموردشون ندارم ولی این بحث گوشی داشتن و اینارو فک نکنم خیلی متداول باشه که الان
- ایکــــسبــــی'
📪 پیام جدید چرا دیگه از امیر خبری نیست؟ #دایگو
داره برای کنکور میخونه