هدایت شده از *بازگشت*
.
سلام دوستان احوالتون چطوره؟😜
دست به قلم بشید که چالش دارم براتون.
من یکی از دراگونهای عزیزم رو میسپرم بهتون تا با قلمهای جادویی به فرم انسانی بکشیدشون.🐉🪄✨
البته یک سری اطلاعات درباره گودرتها و محل زندگیشون هم بهتون میدم تا به خلاقیتتون کمک کنه.😉💁♀
برای جایزه چیز خاصی در نظر ندارم میتونید نقاشی بخواهید یا چیزی که از دستم بر بیاد.
مهلتش هم چون امتحاناته تا ۱۰ مرداد.🗓
برای دریافت دراگون این پست رو فوروارد کنید چنلتون و مراجعه کنید به اینجا.