خاتون🫐
اَلسَّلامُ عَلَى الدِّماءِ السَّائِلاتِ😭
ای خدای حسین!
ای خدای آن صبح گرم عاشورا که در
آن فرزند پیامبر گفت - خداوندا هیچ
امیدی نیست مگر اینکه به سوی تو
باشد - آن کن که در حساس ترین
لحظهها این چنین «حسینی» باشیم.
هر انسانی در راه تو، کربلا و ماجرایی
خواهد داشت. حبیبا! به ما بیاموز
چگونه باشیم که در آستانهی سختیها
چون قهرمان کربلا به تو پناه ببریم...
- سیدمهدی شجاعی
🫐@Yaraa_ir
خاتون🫐
_من الان برای نوهام چی تعریف کنم؟ مادربزرگت همش امتحان داشت؟!!!😐
جدی احساس میکنم ما بیشتر از اینکه بخوایم با کتاب طب داخلی هاریسون نفرین شده باشیم،دچار مسئولینی شدیم که در شرایطی که همه مردم مشغول یک عمل واحدن
مثل مثلا محرم مثل اربعین و.. براشون اولویت امتحان و کلاس و..ست
#خدا_شفا_بده